~this is my world, with my friends inside~

~this is my world, with my friends inside~
dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyayang

Thursday 15 December 2011

..SELAMAT ULANG TAHUN, KAKAK :) ..

16 Disember 2011,

hari ini hari ulang tahun kelahiran muna yang ke-18. saya tido awal malam semalam sebab saya penat sangat. saya set alarm pukul 12 malam utk wish dia happy birthday tapi saya xdengar lansung bunyi alarm clock saya. eish, mcm mana la boleh xdengar. hee, maaf ye muna. i love you so much. 





dear munawara, 
sebenarnye saya ade rahsia ni nk bgtahu awak. mase kt maktab dulu kan, saya selalu jeles bile awak rapat dgn orang lain. haha, poyo je kan tapi saya malu nak bagitahu awak dulu so skg baru saya bgtahu. sweet x? haha, rindu awak sangat taw. lama kita x jumpa. thanks sebab selalu ajar saya add math and chemistry dulu. awak bukan sekadar kawan, tapi awak saya anggap macam adik saya sendiri<---sebab saya lahir dulu. hee, tapi awak lagi matang. 





awak la inpirasi saya untuk jadi insan yang lebih baik. terima kasih sebab tak jemu-jemu nasihat saya terutama masa awak nasihat saya pasal boyfriend tu. saya sangat hargai. saya rasa saya macam jahat sangat sebab awak sampai menangis sebab tengok saya banyak berubah :( . maaf. saya sayang awak. awak jangan lupakan saya ye.


and i am very happy to have you by my side as my friend and sister.


thank you!


you and me <3
friends forever taw :)


2 comments:

  1. sis, thnx, sy menangis, terharu :)

    ReplyDelete
  2. jangan la mnangis :(
    saya rindu awak, saya nak selalu dekat dengan awak saya lemah tanpa awak,kakak ;(

    ReplyDelete